Veelgestelde vragen

Vraag & antwoord


Wat is de levertijd van de meubelen?

Al onze producten worden binnen 4 weken bij u thuisbezorgd. Bij producten die door onze logistieke partner worden bezorgd, ontvangt u een Track & Trace code met bezorgdatum. Meubels door de Timberstyle bezorgdienst geleverd, worden op afspraak bij u thuisbezorgd.

Zijn alle producten op de site op voorraad?

Bij de artikelen kunt u zien of het product op voorraad is of niet. Indien niet meer voorradig, kunt u contact met ons opnemen en bestellen. De levertijd zal dan vanzelfsprekend langer zijn.

Moet ik ook verzendkosten betalen?

In heel Nederland worden onze producten gratis bij u thuisbezorgd. Bij bestellingen voor de Waddeneilanden rekenen wij echter €10,00 extra. Voor bestellingen uit het buitenland nemen wij contact met u op.

Wanneer moet ik betalen?

U dient het product te betalen tijdens het bestellen. Bij het zelf afhalen van uw product, kunt u pinnen of contant betalen.

Ontvang ik een orderbevestiging?

Ja, zodra u uw product(en) besteld heeft, ontvangt u een automatische orderbevestiging.

Ontvang ik een aankoopbewijs?

Ja, u ontvangt altijd de factuur per mail. Deze factuur is tevens uw garantiebewijs.


Kan ik een bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling binnen 24 uur na het plaatsen van de order annuleren door een mail te sturen naar: info@timber-style.nl

Kan ik de producten ook komen bezichtigen?

Uiteraard kunt u onze producten komen bekijken. Neem contact met ons op voor het tijdstip. U bent van harte welkom.

Is het mogelijk een product te bestellen en op een later tijdstip te laten leveren?

Ja, dat is geen probleem. Als u dit aangeeft tijdens uw bestelling, houden wij het product voor u achter.

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

Ja dat kan! Dit kunt u vermelden tijdens uw bestelling. Wij nemen daarna contact met u op.

Waar kan ik mijn klacht melden?

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of producten? Dan horen wij dat graag van u. Wij verwijzen u naar het kopje Klachtenprocedure informatie rechts onderaan onze homepagina.

Kan ik na ontvangst de producten nog retourneren?

Ja. Ga hiervoor naar onze klantenservice en klik op “retourneren”.

Ik heb een andere vraag, waar kan ik die stellen?

Stuur een e-mail naar info@timber-style.nl, en stel uw vraag. U ontvangt zo spoedig mogelijk antwoord van ons.