Veelgestelde vragen
Vraag & antwoord
Al onze producten worden binnen 4 weken bij u thuisbezorgd. Bij producten die door onze logistieke partner worden bezorgd, ontvangt u een Track & Trace code met bezorgdatum. Meubels door de Timberstyle bezorgdienst geleverd, worden op afspraak bij u thuisbezorgd.
Bij de artikelen kunt u zien of het product op voorraad is of niet. Indien niet meer voorradig, kunt u contact met ons opnemen en bestellen. De levertijd zal dan vanzelfsprekend langer zijn.
In heel Nederland worden onze producten gratis bij u thuisbezorgd. Bij bestellingen voor de Waddeneilanden rekenen wij echter €10,00 extra. Voor bestellingen uit het buitenland nemen wij contact met u op.
U dient het product te betalen tijdens het bestellen. Bij het zelf afhalen van uw product, kunt u pinnen of contant betalen.
Ja, zodra u uw product(en) besteld heeft, ontvangt u een automatische orderbevestiging.
Ja, u ontvangt altijd de factuur per mail. Deze factuur is tevens uw garantiebewijs.
U kunt uw bestelling binnen 24 uur na het plaatsen van de order annuleren door een mail te sturen naar: info@timber-style.nl
Uiteraard kunt u onze producten komen bekijken. Neem contact met ons op voor het tijdstip. U bent van harte welkom.
Ja, dat is geen probleem. Als u dit aangeeft tijdens uw bestelling, houden wij het product voor u achter.
Ja dat kan! Dit kunt u vermelden tijdens uw bestelling. Wij nemen daarna contact met u op.
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of producten? Dan horen wij dat graag van u. Wij verwijzen u naar het kopje Klachtenprocedure informatie rechts onderaan onze homepagina.
Ja. Ga hiervoor naar onze klantenservice en klik op “retourneren”.
Stuur een e-mail naar info@timber-style.nl, en stel uw vraag. U ontvangt zo spoedig mogelijk antwoord van ons.